Kampaň, vytvorená v spolupráci s agentúrou Istropolitana Ogilvy, sa zameriava na výhody, ktoré ľuďom ponúka produkt mojeSPORENIE pri plánovaní budúceho bývania. Klienti môžu spolu s úrokovým bonusom získať celkové zhodnotenie vkladov až 3,5 % ročne, vďaka čomu si budú môcť splniť svoje sny o novom bývaní. Po splnení podmienok majú navyše možnosť získať štátnu prémiu vo výške 10 % ročne.
„PSS si za roky svojho pôsobenia vybudovala povesť stabilnej a dôveryhodnej značky. Vnímame však potrebu osloviť aj mladšiu generáciu, ktorá hľadá inovatívne finančné riešenia. Preto prichádzame s produktom, ktorý napĺňa ich očakávania,“ hovorí Radoslav Mahút, riaditeľ úseku marketingu PSS, Prvej stavebnej sporiteľne. „Naše reklamné kampane sa v posledných rokoch stali živšími a vizuálne dynamickými, čo pomohlo značke lepšie komunikovať s mladšou generáciou,“ dodáva.
Reklamná kampaň na produkt mojeSPORENIE zaznamenala v roku 2024 úspech v offline aj online prostredí. „Rodičia si čoraz viac uvedomujú význam včasného sporenia pre svoje deti. Nasporené prostriedky im v budúcnosti poskytnú solídny základ pre vlastné bývanie. Našou snahou je tento proces klientom maximálne uľahčiť,“ vysvetľuje Alexandra Kamenická, vedúca odboru značky a reklamy PSS.
Produkt mojeSPORENIE však nie je určený iba pre mladých. Svojou univerzálnosťou oslovuje širokú verejnosť bez vekových obmedzení.
Vizitka kampane
- Riaditeľ úseku marketingu: Radoslav Mahút
- Vedúci odboru značky a reklamy: Alexandra Kamenická
- Brand manažér offline: Karin Čechová
- Brand manažér online: Barbora Čajková
- Agentúra: Istropolitana Ogilvy
- Strategy Planner: Veronika Romsauerová, Juraj Plánovský
- Creative Director: Peter Hrevuš
- Art Director: Peter Hrevuš
- Copywriter: Vlado Janček, Marek Suchitra
- Social Media Manager: Marek Suchitra
- Account Director: Petra Lukáčová
- Account Manager: Veronika Poláková
- Account Executive: Lukáš Konečný
- Produkcia: PROTOS PRODUCTIONS
- Postprodukcia: Alien studio
- Režisér: Jonáš Karásek
- Mediálna agentúra: Initiative