05.02.2025

PSS v novej kampani oslovuje mladšiu generáciu a všetkých, ktorým záleží na budúcnosti

Mladí ľudia vnímajú, že život nie je iba o bezstarostnej prítomnosti, ale myslia aj na svoju budúcnosť a pripravujú sa na ňu. Aj pre nich pripravila PSS, Prvá stavebná sporiteľňa produkt mojeSPORENIE, ktorý pripomína v novej kampani

Kampaň, vytvorená v spolupráci s agentúrou Istropolitana Ogilvy, sa zameriava na výhody, ktoré ľuďom ponúka produkt mojeSPORENIE pri plánovaní budúceho bývania. Klienti môžu spolu s úrokovým bonusom získať celkové zhodnotenie vkladov až 3,5 % ročne, vďaka čomu si budú môcť splniť svoje sny o novom bývaní. Po splnení podmienok majú navyše možnosť získať štátnu prémiu vo výške 10 % ročne.

„PSS si za roky svojho pôsobenia vybudovala povesť stabilnej a dôveryhodnej značky. Vnímame však potrebu osloviť aj mladšiu generáciu, ktorá hľadá inovatívne finančné riešenia. Preto prichádzame s produktom, ktorý napĺňa ich očakávania,“ hovorí Radoslav Mahút, riaditeľ úseku marketingu PSS, Prvej stavebnej sporiteľne. „Naše reklamné kampane sa v posledných rokoch stali živšími a vizuálne dynamickými, čo pomohlo značke lepšie komunikovať s mladšou generáciou,“ dodáva.

Reklamná kampaň na produkt mojeSPORENIE zaznamenala v roku 2024 úspech v offline aj online prostredí. „Rodičia si čoraz viac uvedomujú význam včasného sporenia pre svoje deti. Nasporené prostriedky im v budúcnosti poskytnú solídny základ pre vlastné bývanie. Našou snahou je tento proces klientom maximálne uľahčiť,“ vysvetľuje Alexandra Kamenická, vedúca odboru značky a reklamy PSS.

Produkt mojeSPORENIE však nie je určený iba pre mladých. Svojou univerzálnosťou oslovuje širokú verejnosť bez vekových obmedzení.

Vizitka kampane

  • Riaditeľ úseku marketingu: Radoslav Mahút
  • Vedúci odboru značky a reklamy: Alexandra Kamenická
  • Brand manažér offline: Karin Čechová
  • Brand manažér online: Barbora Čajková
  • Agentúra: Istropolitana Ogilvy
  • Strategy Planner: Veronika Romsauerová, Juraj Plánovský
  • Creative Director: Peter Hrevuš
  • Art Director: Peter Hrevuš
  • Copywriter: Vlado Janček, Marek Suchitra
  • Social Media Manager: Marek Suchitra
  • Account Director: Petra Lukáčová
  • Account Manager: Veronika Poláková
  • Account Executive: Lukáš Konečný
  • Produkcia: PROTOS PRODUCTIONS
  • Postprodukcia: Alien studio
  • Režisér: Jonáš Karásek
  • Mediálna agentúra: Initiative