Nová náborová kampaň PSS opäť stavia na humore. Jej tvárou je populárny influencer
PSS, Prvá stavebná sporiteľňa prichádza s novou náborovou kampaňou, v ktorej opäť stavila na humor. Komunikácia má poukázať na benefity práce v PSS a osloviť ľudí, ktorí by sa chceli stať expertmi na financovanie bývania.
Prvá stavebná sporiteľňa je partnerom projektu Mapa školského know-how
Projekt Mapa školského know-how má ambíciu nájsť to najlepšie, čo sa v súčasnosti na slovenských školách realizuje. Chce inšpirovať riaditeľov škôl zdieľaním úspešnej praxe a pomáhať v rozvoji manažérskych zručností vedenia škôl prostredníctvom vzdelávacích online kurzov. Generálnym partnerom projektu je PSS, Prvá stavebná sporiteľňa.
Tím komunikácie Prvej stavebnej sporiteľne má od začiatku mája nové vedenie. Na pozíciu vedúceho samostatného odboru komunikácie nastúpil Oskar Sekereš, ktorý má v tejto oblasti bohaté skúsenosti a dlhoročnú prax.
Mladí ľudia z centier pre deti a rodiny ukázali svoje nadanie v projekte Predveď svoj talent
Mladí ľudia z centier pre deti a rodiny to nemajú pri štarte do samostatného života ľahké. V charitatívnom projekte Predveď svoj talent a my ti pomôžeme splniť tvoj sen o vlastnom bývaní, ktorý už štvrtý rok organizuje Prvá stavebná sporiteľňa, však mnohí z nich dokázali, že majú talent a najmä chuť na sebe pracovať. Prvé tri miesta získali Yelyzaveta Sniehirova, Martin Baloga a Zuzana Ághová.
Záujem o stavebné sporenie vzrástol minulý rok takmer o tretinu
Výhody stavebného sporenia objavuje čoraz viac ľudí. Podľa údajov PSS vzrástol záujem o nové zmluvy v minulom roku takmer o tretinu. Výrazne sa tiež zvyšuje suma, ktorú si ľudia na nové bývanie odkladajú. Rast podporili najmä zvyšujúce sa úrokové sadzby v poslednom období. Množstvo ľudí, ktorí využívajú stavebné sporenie ako vhodný nástroj na financovanie bývania, sa bude aj naďalej zvyšovať.
PSS, Prvá stavebná sporiteľňa svoju novú kampaň postavila na výrazných individualitách
Môj život. Moja vec. Môj domov. Táto trojčlenka sa ozve v závere imidžového televízneho spotu, ktorý je súčasťou novej kampane PSS, Prvej Stavebnej Sporiteľne. Jeden z najvýznamnejších poskytovateľov financovania bývania na Slovensku tak pokračuje v trende omladzovania a dynamizovania charakteru vlastnej značky.