„Nová vizualita našich reklamných kampaní sa osvedčila. Povedomie mladých o značke PSS stále rastie. A keďže sa nám z mladých osobností postupom času stali starostliví mladí rodičia, ktorým záleží na kvalite svojho bývania, snažíme sa im priniesť produkt, ktorý bude pre nich zaujímavý a výhodný. Presne také je mojeSPORENIE s úrokovým bonusom,“ hovorí Alexandra Kamenická, vedúca odboru značky a reklamy PSS. Dodáva však, že tento produkt nie je len pre mladých. Svojou univerzálnosťou osloví aj širšiu skupinu záujemcov o výhodné formy sporenia.
Ústrednými hrdinami televízneho spotu sú otecko s dvomi deťmi, ktorí si spoločne užívajú hru v útulnom dome. Ide o energicky pôsobiacu scénu odkazujúcu na využitie produktu mojeSPORENIE. To ponúka výhodné úročenie, ktoré sa vďaka úrokovému bonusu vyšplhalo až na 4 % ročne. Klient ich získa, ak si zmluvu uzatvorí ešte v tomto roku.
„Aj naďalej budeme omladzovať podobu našich produktov a s tým ruka v ruke pôjde aj naša ďalšia komunikácia,“ prezradil nám o ďalšom smerovaní značky PSS riaditeľ úseku marketingu Radoslav Mahút. Omladenie značky PSS spoločnosť úspešne rozvíja už niekoľko rokov. Zásluhu na tom má aj agentúra Istropolitana Ogilvy.