Prejsť na obsah

Historický bronz z EFFIE 2024 pre PSS

Na prestížnej súťaži efektivity reklamných a marketingových kampaní EFFIE 2024 sa tento rok rozdalo až 15 cenných kovov. Prvá stavebná sporiteľňa si prvýkrát v histórii odniesla bronzovú cenu EFFIE v kategórii Corporate Reputation.

Ocenenie sme získali za náborovú kampaň „Bohovská robota“, ktorú sme vytvorili v spolupráci s agentúrou Istropolitana Ogilvy.

„Reklama sa nemusí páčiť každému, reklama má byť predovšetkým efektívna a má doručovať výsledky, ktoré si stanoví. To sa nám tentokrát efektívne podarilo. Je to úspech každého jedného, kto sa podieľal na tejto kampani a s odvahou išiel do tejto kreatívy,“ uviedla Alexandra Kamenická, vedúca odboru značky a reklamy v PSS.

Odovzdávanie ceny EFFIE pre PSS. Zdroj: Klub reklamných agentúr Slovenska

Kampaň s metalistom, influencerom a hlavne našim obchodným zástupcom Miroslavom Zimermanom alias Cikindelesom jasne ukázala, že PSS-ka je miestom, kde môžete mať flexibilitu, férové podmienky a prácu, ktorá dáva zmysel.

Ocenenie je zároveň aj inšpiráciou k tomu, aby sme boli ešte lepší. PSS postupne mení svoj imidž a stáva sa moderným a atraktívnym zamestnávateľom.

PSS môže byť aj vašou budúcnosťou. Stačí sa stať – podobne ako sympatický Miro Zimerman – obchodným zástupcom PSS. Viac o „Bohovskej robote“ a všetkých výhodách pozície obchodného zástupcu nájdete na www.pracapss.sk.

Foto: Klub reklamných agentúr Slovenska 

Podobné články

Začína sa s „deautomobilizáciou“! PSS opäť zabojuje v kampani Do práce na bicykli
Chceme byť súčasťou zmeny k lepšiemu. Zmeny, ktorá prichádza zdola, od obyvateľov, v našom prípade zamestnancov, ktorí túžia po lepších mestách pre život.
Čítať viac
PF 2025: Príjemné Vianoce a úspešný nový rok!
Vianočné či novoročné blahoželania a pohľadnice sa už tradične spájajú so skratkou P. F., z francúzskeho spojenia „pour féliciter“ (blahoželanie). Prvá stavebná sporiteľňa pre tento rok pripravila zaujímavé blahoželania.
Čítať viac