Prejsť na obsah

Základné informácie

Bajkalská 30, Bratislava
1500 EUR / mesačne (brutto). Výsledná mzda závisí od praxe a skúseností kandidáta/kandidátky.
možnosť získať ročnú cieľovú odmenu vo výške 2 platov.
Plný úväzok
flexibilný pracovný čas.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

  • Správa cestovných príkazov (bez kúzelníckej paličky, ale s prehľadom)
  • Administrácia Multisport kariet tak, aby každý mohol športovať bez problémov
  • Zabezpečenie zdravotných prehliadok pre zamestnancov
  • Podpora Cafeteria systému 
  • Vedenie pracovného profilu spoločnosti na LinkedIn – byť tvárou firmy online
  • Organizácia pracovných pohovorov a správa kalendárov podľa potreby
  • Podpora a účasť na rôznych HR projektoch

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

  • Vysokoškolské II. stupňa
  • Vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

LinkedIN - Základy
Administrácia SAP - Základy

Počet rokov praxe

2 roky

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • Precíznosť a zodpovedný prístup (detail je pre teba kamarát)
  • Výborné organizačné schopnosti a schopnosť zvládať viac úloh naraz
  • Komunikatívnosť a   tímového ducha
  • Chuť učiť sa nové veci a nebáť sa výziev
  • Znalosť práce s MS Office a LinkedIN
  • Veľkou výhodou je skúsenosť so systémom SAP - no ak ho nepoznáš, naučíme ťa

Zamestnanecké výhody, benefity

Tešiť sa môžeš na starostlivosť vo forme týchto benefitov:

  • flexibilný pracovný čas s možnosťou práce doma
  • stravné vo výše 6, 60 € plne hradené zamestnávateľom
  • možnosť získať cieľovú ročnú odmenu do výšky 2 mesačných platov
  • v prípade mimoriadneho pracovného výkonu možnosť získať aj ďalšiu odmenu podľa rozhodnutia manažéra
  • 5 dní voľna navyše po dohode s nadriadeným
  • ak si prispievate na DDS, prispejeme Vám aj my a to až do výšky 5% z mesačnej mzdy
  • zvýhodnené podmienky produktov PSS, a.s.
  • možnosť využitia služby čistiarne oblečenia priamo v budove
  • možnosť navštevovania jedálne priamo v budove PSS, a.s.
  • Multisport karta
  • komplexná preventívna prehliadka raz za 2 roky
  • bezplatné parkovanie na vlastnom parkovisku banky
  • príležitosť pre rozvoj a osobný rast

Zaujala vás pozícia?
HR Admin (m/ž)

Radi Vám povieme viac.
Poslať životopis