Prejsť na obsah

ANALYTIK KLIENTSKEHO SPRÁVANIA (M/Ž)

Základné informácie

, Bratislava
2000 EUR / mesačne (brutto). Výška mzdy závisí od skúseností a seniority kandidáta.
možnosť získať ročnú cieľovú odmenu vo výške 2 platov.
Plný úväzok
flexibilný pracovný čas.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

  • Spracovávať a analyzovať dáta o klientoch s cieľom identifikovať trendy, segmenty a príležitosti na personalizovanú komunikáciu.
  • Využívať nástroje na automatizáciu marketingovej komunikácie na vytváranie, manažovanie a optimalizáciu kampaní.
  • Pripravovať klientske a segmentačné analýzy pre podporu predajných a marketingových stratégií.
  • Navrhovať automatizované komunikačné toky na zlepšenie zákazníckej skúsenosti.
  • Spolupracovať s tímami marketingu, CRM a dátovej analýzy na implementácii data-driven marketingových riešení.
  • Transformovať dátové analýzy do konkrétnych návrhov pre oblasti:
    • produktu – vylepšovať produktové portfólio
    • obchodu – vylepšovať obchodné stratégie
    • marketingu – vylepšovať marketingovú komunikáciu

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

  • Vysokoškolské II. stupňa
  • Vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý

Počet rokov praxe

3 roky

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • Znalosť anglického jazyka – úroveň pokročilý
  • Skúsenosť s nástrojmi na marketingovú automatizáciu a email marketingom.
  • Znalosť analýzy zákazníckeho správania a skúsenosť s dátovou analýzou.
  • Schopnosť vytvárať SQL dopyty na prácu s databázami a segmentáciou zákazníkov.
  • Skúsenosti s BI nástrojmi výhodou.
  • Skúsenosti s nástrojmi na personalizáciu marketingovej komunikácie výhodou.
  • Schopnosť samostatne analyzovať dáta, identifikovať príležitosti a navrhovať riešenia.
  • Silný proklientský (CX) prístup a schopnosť pracovať v tíme.

Zamestnanecké výhody, benefity

  • flexibilný pracovný čas s možnosťou práce doma
  • stravné vo výše 6, 60 € plne hradené zamestnávateľom
  • možnosť získať cieľovú ročnú odmenu do výšky 2 mesačných platov
  • v prípade mimoriadneho pracovného výkonu možnosť získať aj ďalšiu odmenu podľa rozhodnutia manažéra
  • 5 dní voľna navyše po dohode s nadriadeným
  • ak si prispievate na DDS, prispejeme Vám aj my a to až do výšky 5% z mesačnej mzdy
  • zvýhodnené podmienky produktov PSS, a.s.
  • možnosť využitia služby čistiarne oblečenia priamo v budove
  • možnosť navštevovania jedálne priamo v budove PSS, a.s.
  • Multisport karta
  • komplexná preventívna prehliadka raz za 2 roky
  • bezplatné parkovanie na vlastnom parkovisku banky
  • príležitosť pre rozvoj a osobný rast

Zaujala vás pozícia?
ANALYTIK KLIENTSKEHO SPRÁVANIA (M/Ž)

Radi Vám povieme viac.
Poslať životopis