Prvá stavebná sporiteľňa

Prvá stavebná sporiteľňa 


Menu

Lišiacke trendy v bývaní


HERMES komunikátor roka 2019

Za projekt LOGOVARIACIE v kategórii Inovatívny marketingový pristup, sme získali prestížne ocenenie. 

HERMES KOMUNIKÁTOR ROKA - je jediné ocenenie pre najlepšie komunikujúcu inštitúciu v Slovenskej republike so zákazníkom. 

Čo sú logovariácie?

V Prvej stavebnej sporiteľni využívame logo tvorené z geometrických tvarov už 27 rokov. Naši klienti aj široká verejnosť ho dobre poznajú. V roku 2017 sme logo s citom redizajnovali, jeho tvary upravili a vyvážili. Cieľom redizajnu bolo vytvoriť modernejší imidž sporiteľne – so zmenou loga sa skrátil aj komunikovaný názov a začala sa využívať skratka PSS.

Nové logo sme využili ako hlavný vizuálny motív ďalšej komunikácie značky. Spolu s agentúrou sme vytvorili koncept Logovariácie, ktorý vo vizuáloch využíva jednotlivé geometrické tvary z loga. Kruh, štvorec a trojuholník sú modifikované a dopĺňané ilustráciami, vďaka čomu vytvárajú  svojstojné vizuály s logom v hlavnej úlohe.

Čo sme dosiahli?

Po redizajne sme spolu s novým logom a názvom získali aj novú úlohu – úspešne odkomunikovať redizajn a docieliť, aby zmenu zaregistrovalo čo najviac ľudí. Riešením sa stal koncept LOGOVARIÁCIE, ktorý naplno využíva komunikačný potenciál loga, je univerzálny, nezameniteľný a má aj skvelé komunikačné výsledky.

Kreatívny prínos konceptu podporuje aj fakt, že v roku 2018 boli vizuály imidžovej kampane s headlinom „Meníme bývanie na domov“ ocenené strieborným klincom v kategórii Best Artdirection.

Sme jedineční a neprehliadnuteľní

Vizuály vytvorené variáciami loga sú jednoduché, estetické, a vďaka obrazovej skratke majú vždy ľahko odčítateľné posolstvo. Najväčšiu výhodu pre našu značku, ale predstavuje to, že logo je v hlavnej úlohe neprehliadnuteľné, a preto v každej komunikácii zabezpečuje maximálnu priraditeľnosť ku značke.

V tradičnej komunikácii bánk tak koncept Logovariácií vystupuje do popredia. Žiadna zo slovenských značiek zatiaľ nepovýšila svoje logo na nositeľa komunikačnej správy a nepracovala s ním vo svojej komunikácii takto univerzálne.

Ako sme to dokázali?

Pri Logovariáciách využívame jednoduchý princíp známy z ilustrácie. Pomocou základných geometrických tvarov – kruhu, štvorca a trojuholníka dokážeme zobraziť a vyskladať akýkoľvek objekt. Vďaka tomu dokážeme logo morfovať podľa potreby a vytvoriť variáciu loga na každú príležitosť.

Logovariácie sme už vďaka tomu úspešne použili v imidžovej aj produktovej komunikácii na odkomunikovanie benefitov sporenia či úverov na bývanie. Vizuály sme využili ako inzerciu, OOH komunikáciu a v pohyblivej verzii aj ako TV a online spot.

Spojením so symbolmi charakteristickými pre kultúrne, športové alebo dobročinné organizácie, ktoré podporujeme, dokážeme zas ľahko odkomunikovať aj tieto partnerstvá. Okrem toho logovariácie využívame aj v internej komunikácii či pri želaní šťastného nového roka našim partnerom.

V roku 2019 sme začali vytvárať samostatné logovariácie aj pre naše sociálne siete, kde fanúšikom prinášame každý mesiac praktické tipy k inej téme týkajúcej sa bývania. Logovariácie pritom vždy dané témy zastrešia a u našich fanúšikov sa tešia veľkej obľube. Akoby čakali na to, aký ďalší vizuál dokážeme ešte z loga vytvoriť.

Kde môžete logovariácie vidieť?

Všade, kde je prítomná PSS. Sledujte náš Facebook, Instagram, navštívte ktorúkoľvek z kancelárií našich obchodných zástupcov a vypýtajte si napríklad aj kalendár na rok 2020, ktorý sa tiež nesie v duchu logovariácií.

Tešíme sa na vašu návštevu!

 

 

 

 

 

 

 

 



Pre zlepšenie našich služieb používame na našich stránkach cookies. Ďalším prehliadaním stránky súhlasíte s ich využitím.

Čo sú cookies