„Buďte pri peniazoch,“ odkazuje PSS v novej náborovej kampani. Potenciálna obchodná zástupkyňa či obchodný zástupca môže byť pri peniazoch hneď dvakrát. Hravý dvojzmysel totiž láka na prácu v oblasti financovania bývania, ktorá je zároveň prostriedkom, ako si nadštandardne zarobiť. Cieľovou skupinou sú primárne mladí ambiciózni ľudia, ktorí si radi nastavujú vlastné pravidlá a chcú pracovať flexibilne.
„Pri tvorbe kampane sme nechceli ísť cestou generických sloganov a ilustračných fotiek. Stavili sme na autenticitu, reálne príbehy a vizuál, ktorý upúta a odlíši nás od ostatných. Značka PSS prechádza modernizáciou a práve takto chceme ukázať, že vieme osloviť novú generáciu profesionálov,“ hovorí Radoslav Mahút, riaditeľ úseku marketingu a digitálneho predaja PSS.
„Pozícia obchodného zástupcu prináša viaceré benefity, ktoré dnes mladí ľudia považujú pri kariérnom rozhodovaní za kľúčové,“ hovorí Alexandra Kamenická, vedúca odboru značky a reklamy PSS. „Viac ako ktorákoľvek generácia si v práci cenia flexibilnú pracovnú dobu a možnosť pracovať vtedy, keď sa im to hodí. A práca obchodného zástupcu im presne toto umožňuje.“
Odkaz Buďte pri peniazoch rezonuje najmä na sociálnych sieťach a prostredníctvom hravých vizuálov predstavuje rôzne pracovné benefity. Farby PSS dopĺňa veľká typografia a nové farebné prvky, ktoré poukazujú na pestrosť práce obchodného zástupcu. Vizuál pochádza z dielne produkčnej spoločnosti Creative Visuals, ktoré pod taktovkou režiséra Dávida Máčaja pozdvihlo kampaň formálnym prevedením, dynamickým strihom a precíznymi stop motion efektami.
„V kampani používame výrazné farby a autentické tváre skutočných obchodných zástupkýň a zástupcov, ktorí pracujú pre Prvú stavebnú sporiteľňu,“ vysvetľuje Kamenická. „Spolu so sloganom Buďte pri peniazoch tvoria silný komunikačný mix, ktorý má potenciál prilákať nové talenty.“
„Úspech na tejto pozícii nestojí len na predajných schopnostiach, ale aj na schopnosti budovať dôveru s klientmi. V PSS vytvárame prostredie, kde obchodní zástupcovia majú priestor na rast a reálne môžu ovplyvniť svoj príjem aj kariéru. Práve preto veríme, že kampaň osloví ľudí, ktorí sa chcú oprieť o silnú značku, no zároveň si zachovať slobodu v práci,“ hovorí Milan Baláž, riaditeľ obchodu PSS.
Okrem mladých ľudí sa kampaň zameriava aj na ďalšie cieľové skupiny, ktoré hľadajú príležitosť, ako si nadštandardne zarobiť a pritom pracovať podľa vlastných možností.
Vizitka kampane:
- Klient: PSS, Prvá stavebná sporiteľňa
- Riaditeľ úseku marketingu: Radoslav Mahút
- Vedúci odboru značky a reklamy: Alexandra Kamenická
- Brand manažér offline: Karin Čechová
- Brand manažér online: Barbora Čajková
- Agentúra: Istropolitana Ogilvy
- Strategy Planner: Veronika Romsauerová, Juraj Plánovský
- Creative Director: Peter Hrevuš
- Art Director: Peter Hrevuš, Daniel Spišiak
- Copywriter: Vlado Janček, Marek Suchitra
- Social Media Manager: Marek Suchitra
- Account Director: Petra Lukáčová
- Account Manager: Veronika Poláková
- Account Executive: Lukáš Konečný
- Produkcia: Creative Visuals
- Režisér: Dávid Máčaj
- Mediálna agentúra: Initiative