17.04.2025

Keď budú veľkí, budú sa tešiť ako malí. PSS spúšťa novú kampaň na mojeSPORENIE pre deti

PSS, Prvá stavebná sporiteľňa predstavuje novú kampaň na podporu produktu mojeSPORENIE pre deti. Táto kampaň upozorňuje na dôležitosť finančnej prípravy detí na ich budúce bývanie. Kampaň cieli najmä na rodičov, starých rodičov a ďalších členov rodiny, ktorí chcú darovať deťom niečo s dlhodobou hodnotou.

Nová komunikačná kampaň PSS upozorňuje na výhody dlhodobého sporenia pre deti. Produkt mojeSPORENIE ponúka jednoduchý spôsob, ako deťom darovať hodnotnú investíciu do budúcnosti – bývanie. „Celá kampaň je vlastne úplne jednoduchá. Je postavená na chytľavom headline, vizualizovaní radostnej detskej energie a – ako je to už v posledných rokoch pre PSS charakteristické – aj na výraznej farebnosti,“ približuje novú komunikáciu spoluautor kampane Vlado Janček z agentúry Istropolitana Ogilvy.

Produkt mojeSPORENIE pre deti ponúka rodičom možnosť sporiť svojim deťom na ich budúce bývanie s úrokovou sadzbou až 3,5 % ročne. Navyše môžu získať štátnu prémiu až 10 % z ročného vkladu do výšky 70 eur. „Chceli sme čo najjednoduchšie odprezentovať, prečo sa oplatí začať deťom sporiť na bývanie. A ten dôvod je odzbrojujúco jednoduchý: keď raz vyrastú, veľmi ocenia, že majú k dispozícii prostriedky na bývanie,“ vysvetľuje brand manažérka PSS pre online Barbora Čajková.

Kampaň je založená na minimalistických online videách a výrazných kľúčových vizuáloch. „Našou ambíciou je osloviť nielen rodičov, ale aj starých rodičov, krstných rodičov či ďalších členov rodiny, ktorí deťom zvyknú darovať peniaze k narodeninám alebo iným sviatkom. Produkt mojeSPORENIE pre deti ponúka možnosť darovať niečo, čo má dlhodobú hodnotu – príspevok na budúce bývanie. Zároveň tak môžu deti od malička viesť k zodpovednému prístupu k peniazom a ukázať im, že aj malé sumy môžu časom priniesť veľký úžitok,“ dopĺňa Radoslav Mahút, riaditeľ úseku marketingu a digitálneho predaja PSS.

Vizitka kampane:

  • Klient: PSS, Prvá stavebná sporiteľňa
  • Riaditeľ úseku marketingu: Radoslav Mahút
  • Vedúci odboru značky a reklamy: Alexandra Kamenická
  • Brand manažér offline: Karin Čechová
  • Brand manažér online: Barbora Čajková
  • Agentúra: Istropolitana Ogilvy
  • Strategy Planner: Veronika Romsauerová
  • Creative Director: Peter Hrevuš
  • Art Director: Peter Hrevuš
  • Copywriter: Vlado Janček, Marek Suchitra
  • Social Media Manager: Marek Suchitra
  • Account Director: Petra Lukáčová
  • Account Manager: Veronika Poláková
  • Account Executive: Lukáš Konečný
  • Mediálna agentúra: Initiative