Nová komunikačná kampaň PSS upozorňuje na výhody dlhodobého sporenia pre deti. Produkt mojeSPORENIE ponúka jednoduchý spôsob, ako deťom darovať hodnotnú investíciu do budúcnosti – bývanie. „Celá kampaň je vlastne úplne jednoduchá. Je postavená na chytľavom headline, vizualizovaní radostnej detskej energie a – ako je to už v posledných rokoch pre PSS charakteristické – aj na výraznej farebnosti,“ približuje novú komunikáciu spoluautor kampane Vlado Janček z agentúry Istropolitana Ogilvy.
Produkt mojeSPORENIE pre deti ponúka rodičom možnosť sporiť svojim deťom na ich budúce bývanie s úrokovou sadzbou až 3,5 % ročne. Navyše môžu získať štátnu prémiu až 10 % z ročného vkladu do výšky 70 eur. „Chceli sme čo najjednoduchšie odprezentovať, prečo sa oplatí začať deťom sporiť na bývanie. A ten dôvod je odzbrojujúco jednoduchý: keď raz vyrastú, veľmi ocenia, že majú k dispozícii prostriedky na bývanie,“ vysvetľuje brand manažérka PSS pre online Barbora Čajková.
Kampaň je založená na minimalistických online videách a výrazných kľúčových vizuáloch. „Našou ambíciou je osloviť nielen rodičov, ale aj starých rodičov, krstných rodičov či ďalších členov rodiny, ktorí deťom zvyknú darovať peniaze k narodeninám alebo iným sviatkom. Produkt mojeSPORENIE pre deti ponúka možnosť darovať niečo, čo má dlhodobú hodnotu – príspevok na budúce bývanie. Zároveň tak môžu deti od malička viesť k zodpovednému prístupu k peniazom a ukázať im, že aj malé sumy môžu časom priniesť veľký úžitok,“ dopĺňa Radoslav Mahút, riaditeľ úseku marketingu a digitálneho predaja PSS.
Vizitka kampane:
- Klient: PSS, Prvá stavebná sporiteľňa
- Riaditeľ úseku marketingu: Radoslav Mahút
- Vedúci odboru značky a reklamy: Alexandra Kamenická
- Brand manažér offline: Karin Čechová
- Brand manažér online: Barbora Čajková
- Agentúra: Istropolitana Ogilvy
- Strategy Planner: Veronika Romsauerová
- Creative Director: Peter Hrevuš
- Art Director: Peter Hrevuš
- Copywriter: Vlado Janček, Marek Suchitra
- Social Media Manager: Marek Suchitra
- Account Director: Petra Lukáčová
- Account Manager: Veronika Poláková
- Account Executive: Lukáš Konečný
- Mediálna agentúra: Initiative