Reklamný spot využíva dialogickú formu rozprávania a stavia na bežnej životnej situácii – rekonštrukcii bývania. Majster po skončení práce oceňuje polohu bytu a pýta sa majiteľa, ako financoval jeho kúpu. Odpoveď „stavebko“ prichádza ako samozrejmé riešenie, ktoré pozná každý.
„Našou ambíciou je osloviť klientov moderným, no zároveň autentickým spôsobom. Využívame ľahkú nadsádzku, príjemnú štylizáciu a starostlivo vybraných hercov, aby spot pôsobil prirodzene a motivoval ľudí premýšľať o vlastnom bývaní,“ hovorí Radoslav Mahút, riaditeľ marketingu a digitálneho predaja PSS. Produkt mojeSPORENIE klientom prináša transparentné a zrozumiteľné sporenie, ktoré im umožňuje plánovať svoje bývanie s istotou a dôverou. PSS ho stavia na dlhodobej stabilite a praktických benefitoch, ktoré prispievajú k finančnej pohode a spokojnosti klientov.
Kampaň je postavená na princípe skratkového vyjadrovania, ktoré je typické pre bežnú reč: „fitko, solárko, stavebko“. Hlavným cieľom je priblížiť produkt mojeSPORENIE ako dostupné a zrozumiteľné riešenie, ktoré prináša istotu a pohodu pri plánovaní bývania. „Chceli sme ukázať, že stavebné sporenie je prirodzenou súčasťou života mnohých ľudí. V spote preto pracujeme s odľahčeným dialógom a pointou, ktorá má ambíciu zľudovieť a zostať v pamäti,“ dodáva Alexandra Kamenická, vedúca odboru značky a reklamy PSS.
Na tvorbe kampane spolupracovala PSS s agentúrou Istropolitana Ogilvy. Kampaň bude od septembra nasadená v televízii aj v online prostredí.
Vizitka kampane:
- Klient: PSS, Prvá stavebná sporiteľňa
- Riaditeľ úseku marketingu: Radoslav Mahút
- Vedúci odboru značky a reklamy: Alexandra Kamenická
- Brand manažér offline: Karin Čechová
- Brand manažér online: Barbora Čajková
- Agentúra: Istropolitana Ogilvy
- Strategy Planner: Veronika Romsauerová, Juraj Plánovský
- Creative Director: Peter Hrevuš
- Art Director: Peter Hrevuš
- Copywriter: Vlado Janček, Marek Suchitra
- Social Media Manager: Marek Suchitra
- Account Director: Petra Lukáčová
- Account Manager: Veronika Poláková
- Account Executive: Lukáš Konečný
- Produkcia: PROTOS PRODUCTIONS
- Postprodukcia: Alien studio
- Režisér: Jonáš Karásek
- Mediálna agentúra: Initiative
