Prvá stavebná sporiteľňa

Prvá stavebná sporiteľňa 


Menu

Lišiacke trendy v bývaní

Kampaň mesiaca

Logo v hlavnej úlohe opäť zabodovalo

Mesačník Stratégie, ako jediný časopis na slovenskom trhu, ktorý ponúka profesionálny pohľad na mediálny, marketingový a reklamný trh na Slovensku a v zahraničí, ocenil nápaditosť komunikácie PSS a za mesiac júl 2018 sa stali naše logovariácie kampaňou mesiaca v kategórii outdoor.
Logovariácie z dielne našej agentúry Respect APP sa vyznačujú jednoduchosťou a zrozumiteľne komunikujú hlavnú myšlienku kampane - rekonštrukciu s výhodným úverom a nízkymi splátkami. Kampaň ste mohli zachytiť od júla do konca augusta na OOH nosičoch ako billboardy, citylighty a digitálne citylighty, ale aj v online a v TV ako sponzorský odkaz pred a po televíznych reláciách.

Prečítajte si celý článok a dozviete sa viac.

 

                             

 

                                                         

 

 



PSS, a. s., sa riadi pravidlami spracúvania osobných údajov. Súvisiace informácie